پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261565
جهاد امروز؛ نبرد در فضاي مجازي
تاریخ انتشار : 1401/07/24 11:09:06
نمایش : 836
در حال حاضر شاهد آن هستيم که دشمنان انقلاب با تمام توان در فضاي مجازي به دنبال نااميد کردن مردم ايران نسبت به آينده و همچنين ايجاد بدبيني نسبت به نظام جمهوري اسلامي هستند و از هر ابزاري در راستاي اهداف خود استفاده مي کنند.
به‌ گزارش‌ پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين‌نيوز،ياسربياتي کارشناس فضاي مجازي در يادداشتي نوشت: در حال حاضر شاهد آن هستيم که دشمنان انقلاب  با تمام توان در فضاي مجازي به دنبال نااميد کردن مردم ايران نسبت به آينده و همچنين ايجاد بدبيني نسبت به نظام جمهوري اسلامي هستند و از هر ابزاري در راستاي اهداف خود استفاده مي کنند.

نمونه اي از اين ابزار سناريوي کشته سازي دختر ايراني توسط نيروهاي امنيتي هستند تا با برانگيختن حس زنانه در بين دختران و زنان ايراني بتوانند کف خيابان را از صحنه اعتراضات و اغتشاشات پرکنند.

از سويي ديگر بهانه حجاب و آزادي بي قيد و شرط در بين زنان با کشف حجاب بعضي از سلبريتي ها و حمايت آنان در صفحات شخصي به دنبال قبح شکني و هنجار شکني پوشش زنانه هستند تا نسل جوان ما را به انحطاط جنسي و مذهبي برسانند.

بايد بدانيم که در کنار موارد بالا استفاده از قوميت گرايي و مذهب گرايي در جهت تهييج اقوام و مذاهب ايران بمنظور خيال خام خودشان،  تجزيه طلبي و کاهش قدرت ايران هستند.

اگر در يک نظام نيروهاي امنيتي را تضعيف کنيم به ناچار مردم آن مملکت مي بايست همنشين دزدان و قاتلان و بدکاران و ... باشند لذا سناريوي بعدي تضعيف نيروهاي امنيتي و بي اعتمادي به اين عزيزان پرتلاش ،زحمت کش و بي توقع هستند.

در جايي که قطار انقلاب در دوره جديد رياست جمهوري با سرعت زيادي در حال پيشرفت است و توانسته توفيقات بسياري در جهت بهبود اقتصاد کشور و ايجاد روابط تجاري با کشورهاي همجوار و همچنين پيوستن به پيمان هاي مهم منطقه اي و فرا منطقه اي و همچنين کسب  برگ برنده و دست برتر در مذاکرات ،دشمن با جنگ رواني و ايجاد جنگ رسانه اي به دنبال کمرنگ کردن اين توفيقات و عدم توجه جامعه بين الملل به قدرت ايران هستند.

انقلاب ربات ها در فضاي مجازي و ترند سازي کليد واژه هاي احساس برانگيز بعضي از چهره هاي ورزشي و سينمايي به دنبال معرفي يک خط رسانه اي ضد انقلاب و ايجاد دو قطبي مردم و نظام هستند.

استفاده از پيام رسان هاي خارجي و تلاش و هزينه بسيبار در جهت دسترسي کاربران به اين پيام رسانه ها از طريق گسترش فيلتر شکن ها نشان دهنده اين است که اين فضاي مجازي را ميداني براي مبارزه قرار داده و نمي‌خواهند اين ميدان را خالي کنند و يا شکست بخورند.

استفاده از شعار هايي همچون زن زندگي آزادي نشان دهنده اين است که گروهک منحوس کمله به پشتيباني اسرائيل داعيه دار حمايت از زنان ايراني هست در حالي که همين گروهک بسياري از زنان ايران را از خانواده جدا کرده و در جهت مقاصد بد خود استفاده نموده است و کشتن بسياري از هموطنان خودمان در شهرهاي کردستان  فراموش نمي شود.

استفاده نسل جوان از بازي هاي رايانه اي که بالاترين سطح تاثير گزاري در بين رسانه ها را دارد و القا مفاهيم از اين بازي ها و تاثير آن بر  نسل جوان،  نتيجه اي جز ترويج خشونت در جامعه  را نداشته و اين مسئله موجب مي شود رسانه هاي معاند نيز سو استفاده کرده و از اين اغتشاشات به نفع خود استفاده کنند.

تمام نکات بالا نشان دهنده جنگ تمام عيار در فضاي مجازي است و جهاد امروز جهاد در فضاي مجازي است.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html